sâmbătă, 18 decembrie 2010

De unde pana unde

Deunazi ma uitam la o carte denumita "Paris free and cheap" cocotata pe un raft al IFR. Nu am deschis-o, insa am inceput sa filosofez la noul lifestyle pe care mi-l propun pentru perioada urmatoare (si nu numai) si anume sa gasesc metoda de a trai frumos si ieftin in Bucuresti.

Asadar, aici vei gasi un brainstorming al unor lucruri pe care mi le doresc pentru mine si prietenii mei, backed up de un research temeinic de partea mea si de bunavointa ta de a ma anunta cum iti petreci tu viata low-cost in Bucuresti, bucurandu-te de fiecare moment de libertate. Te astept sa imi trimiti povestile si sugestiile la freeandcheapbucharest@gmail.com.

Pe blogul asta vei gasi informatii despre evenimente culturale, produse, promotii, chirii la superoferta, toate dichisite, ambalate si povestite de yours trully si.. poate si de cativa dintre prietenii mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu